P202410 – Fira de Ciències

Descripció

Per donar més suport a la Fira de Ciències que s’ha dut a terme aquest curs durant el mes de Març i que va culminar en la presentació dels projectes al pati de l’Escola, el Consell Rector considera que podríem donar-li més importància a aquesta fira i incentivar els treballs dels alumnes amb premis.

Per aixo proposem:

• Definir tres categories de premis i donar tres premis , que seran en material educatiu o equivalent
  • Finançar una part de la despesa de material de cada equip de treball amb una petita aportació econòmica que podrà ser gestionada o no per algun projecte cooperatiu de la mateixa Escola.
  • Donar-li un format més festiu a la presentació dels projectes en un horari més ampli, possiblement Dissabte, que permeti gaudir pausadament de tots els projectes.

On, quan i a qui va dirigit

Als alumnes de la ESO que participen en els diferents projectes de la Fira de Ciències

Recursos necessaris

Proposem destinar un total de 400€

Com ho valorarem

El professorat valorarà si la incentivació amb premis, el finançament i la presentació , ha millorat la qualitat dels treballs presentats i, per tant, l’aprenentatge que s’ha derivat.