P202305 – Material manipulatiu d’Innovamat

Descripció

Innovamat és la proposta d’ensenyament de matemàtiques desenvolupada per experts i doctors en didàctica de matemàtiques, que ha implantat l’escola de forma evolutiva des de fa uns anys i de forma progressiva. El material manipulatiu d’aula, complementa el material propi de l’alumne que s’inclou ja, i que ajuda a desplegar millor els conceptes matemàtics que empra Innovamat.

Aquest projecte, és un projecte de continuació, que pretén proporcionar un set de material manipulatiu. Podeu consultar el projecte P202211, del curs passat, per tenir més informació.

On, quan i a qui va dirigit

Com deiem , és un projecte de continuïtat, que en aquest cas, estarà destinat als dos cursos de 5è de primària , per tal que disposin en la seva pròpia classe del material durant tot el curs.

Recursos necessaris

El cost de dues unitats del kit de material manipulatiu per 5è de Primària és de 484€

Com ho valorarem

En acabar el curs, els professors de matemàtiques valoraran el grau d’utilització d’aquest material i si se li ha tret profit.

Valoració

S’ha donat continuïtat a les activitats manipulatives de matemàtica amb materials per a totes dues aules.
Es valora molt positivament el haver disposat d’una caixa per a cada classe perquè l’alumnat ha pogut participar de forma més activa.