Cooperativa de Consum de L'Escola GOAR, un projecte Cooperatiu per la Innovació i la Tecnologia que vol dotar als alumnes de l’Escola GOAR dels millors recursos tecnològics possibles.
P202206 – Ampliació d’espais a Infantil
Descripció general
Creació de nous espais amables i relaxats a l’etapa d’infantil que permeten una metodologia globalitzadora i activa on es promou un procés d’aprenentatge perquè l’infant investigui i experimenti sent ell el protagonista del seu aprenentatge. Per altra banda, aquests espais donen continuïtat a l’escola bressol i possibiliten les interaccions entre els infants.
Són espais a les aules o externs, on s’ofereixen materials variats i estructurats, perquè els infants puguin construir els seus propis aprenentatges a partir del joc, l’experimentació, la interpretació, el treball cooperatiu, la construcció i l’autoconstrucció.
Activitats i calendari
- Transformació d’aules de P4 creant un espai de lectura, un espai de relaxació i diversos espais de joc simbòlic i un Espai d’escenificació a l’exterior.
- Començament al mes de gener 2022 i d’acord amb la programació d’aula i escolar es realitzaran al llarg de tot el curs.
Difusió
- Difusió de material audiovisual on es vegi l’ús dels nous equips.
- Pàgina Web de l’Escola i la Cooperativa.
- XXSS de l’Escola.
- XXSS de la Cooperativa.
Recursos i pressupost
Material: roba/disfresses, mobiliari per crear espais, material per realitzar joc simbòlic. | 1000 € |
Total | 1000 € |
Avaluació
- Valoració dels infants.
- Graella d’observació per part de les mestres.
- Avaluació del procés d’aprenentatge per poder modificar el que sigui necessari per part de les mestres.