Ajut en l’actualització de versió mòbil de ClickEdu de l’Escola GOAR

Per la informació que disposem, Dissabte 9 de Gener passat, es va fer una actualització de la plataforma ClickEdu de l’Escola, que ha fet que algunes opcions de la plataforma hagin deixat de funcionar, entre elles, l’aplicació per dispositius mòbils.

Sense entrar en debat sobre la conveniència o no de fer aquest tipus d’actualitzacions sense notificar-ho prèviament als usuaris, us volem mirar d’ajudar en la mesura del possible per poder tornar a tindre operativa l’aplicació mòbil en dispositius Android i iPhone.

Per fer-ho caldrà desinstal·lar l’aplicació ClickEdu del vostre dispositiu mòbil , tornar a instal·lar l’aplicació des de Google Play o Apple Store i esborrar la memòria cache de l’aplicació de ClickEdu que acabem d’instal·lar. Si no fem aquest darrer pas, la nova aplicació tampoc funcionarà correctament.

Com fer-ho, varia lleugerament en funció del dispositiu i la versió, i és impossible mostrar-vos com fer-ho en tots, així que intentarem explicar-ho per la darrera versió d’Android i d’iPhone.

En dispositius Android, de forma genèrica:

1. Anar a la Configuració del dispositiu i seleccionar Aplicacions i Notificacions, i llavors Informació de l’aplicació.
  2. Desplaçat per la llista fins a trobar l’aplicació de ClickEdu i selecciona-la. Llavors pitja sobre Desinstal·lar
  3. Ves al Google Play, cerca de nou l’App de ClickEdu, i pitja sobre Instal·lar
  4. Un cop instal·lada, cal tornar a la Configuració del dispositiu, anar a Emmagatzematge , i buscar l’App de ClickEdu de nou.
  5. Si seleccionem l’App de ClickEdu, hauríem de tindre una opció que diu Esborrar cache , que és l’opció que hem d’escollir.
  6. Ara ja podem obrir l’aplicació i ens demanarà de nou les credencials. Si no les sabeu o les heu oblidat, haureu de recuperar-les a través del vostre compte de correu electrònic. o posant-vos en contacte amb l’Escola

Cal tenir en compte que alguns fabricants com Xiaomi o Huawei, introdueixen la seva pròpia capa de personalització per sobre del programari base d’Android, així que les opcions poden canviar en aquests dispositius.

En dispositius iPhone, també de forma genèrica:

1. Cal anar Configuració, a l’apartat General , i Emmagatzemament d’iPhone , i aquí cercar l’aplicació de ClickEdu.
  2. Pitjar sobre l’aplicació i en obrir-se, pitjar sobre l’apartat Documents & Dades, on diu Esborra App. Acceptem el menú de confirmació pitjant un altre cop sobre Esborrar App i això esborrarà l’aplicacio i totes les seves dades.
  3. Un cop esborrada, cal anar a l’Apple Store, cercar altre cop l’aplicació de ClickEdu aquí en teniu l’enllaç https://apps.apple.com/es/app/clickedu/id691984809 ) , i seleccionar Obtenir per instal.lar-la
  4. Ara ja podem obrir l’aplicació i ens demanarà de nou les credencials. Si no les sabeu o les heu oblidat, haureu de recuperar-les a través del vostre compte de correu electrònic, o posant-vos en contacte amb l’Escola.

Sentim no poder fer una ajuda més extensa, però esperem que us serveixi!

PD: Si teniu cap observació o millora sobre el procediment, ens ho podeu indicar a través del correu webmaster@cooperativaescolagoar.org

Publicado en Uncategorized.