P202309 – Ampliació de les pràctiques d’Arduino amb Internet de les coses ( IoT )

Gràcies als Kits que tenim d’Arduino, proporcionats per la Cooperativa de Consum al curs 2020-2021, estem fent pràctiques a Tecnologia des de tercer de l’ESO fins a 1r de Batxillerat.

La idea seria ampliar aquestes pràctiques a 1r de Batxillerat amb l’elaboració de projectes amb IoT.

Les pràctiques introduirien a alumne al món de l’Internet de les Coses, tenint com a objectiu final el disseny dels seus propis projectes, fent ús de diferents sensors i monitorant el correcte funcionament amb el seu propi mòbil.

Va destinat als alumnes de 1r de batxillerat, encara que es podria ampliar als de 2n.

Els recursos materials serien:

• Placa Arduino MKR 1010
  • Diferents sensors

Per fer sis grups de treball, el cost seria d’uns 270 €.

En finalitzar el curs, el professor de tecnologia valorarà la qualitat dels projectes elaborats i quantitat dels mateixos així com l’interès i motivació demostrat pels alumnes.