P202210 – Carros de càrrega de iPads

Descripció general

A l’escola tenim Ipads que cada nen va utilitzant, però a vegades ens troben amb la peculiaritat que s’han utilitzat a una classe i per la següent classe no dona temps a carregar-los. Els mestres tenim la necessitat d’un carretó intel·ligent de càrrega per ipad, ja que serà molt ben rebut a l’escola, ja que es pot utilitzar per carregar 30 ipads i poden ajudar a millorar la motivació dels nostres fills a la classe.

El carro de càrrega per iPad proporciona càrrega i emmagatzematge i és de fàcil mobilitat amb rodes. Els iPads i les tauletes s’emmagatzemen horitzontalment en prestatges, cosa que facilita l’accés amb només un petit cable USB en cada prestatge. El producte està disponible amb diferents capacitats: 16, 20, 32 i 40 són les diferents quantitats de dispositius mòbils que poden carregar aquests carros.La tecnologia usada ofereix una càrrega ecològica, intel·ligent i temporitzada per reduir el consum d’energia i protegir la vida útil de la bateria. A més, permet configurar un avís per assenyalar quan els carros no estan endollats o no s’han carregat; i informació potent sobre l’estat i l’ús, com quants dispositius s’estan carregant, la ubicació dels carros en una vista de mapa i quant es fa servir.

Activitats i calendari

Us dintre de l’horari escolar durant tot el curs

• Difusió de material audiovisual on es vegi l’us dels nous equips
  • Pàgina Web de l’Escola i la Cooperativa
  • XXSS de l’Escola
Recursos i pressupost
1x Carro de càrrega per iPads1000€
Total1000€
Avaluació
  • Formulari d’avaluació per part dels alumnes i dels tècnics o professors.
Valoració final

Poder disposar d’un carro de càrrega ha estat molt positiu per a poder moure els iPads a les diferents aules de cicle inicial , permetent-nos millorar notablement l’organització de les classes i els materials.